czwartek, 20 marca 2014

Ważna informacja konsumencka!

Moi drodzy, robię to pierwszy raz (i nie przewiduje szybko następnego) - chciałem Was poinformować o możliwości zakupienia bardzo dobrej jakości produktów w bardzo przystępnej cenie.

Przygotowuję się właśnie to zaprezentowania mojej wersji zielonego curry i zbiegiem okoliczności natknąłem się na specjalną ofertę orientalną w sieci Kaufland. Jak zwykle z dużą dozą ostrożności podchodzę do takich akcji, to muszę powiedzieć, że ta oferta mile mnie zaskoczyła.

Ostatnim czasem miałem problem z zakupieniem dobrej jakościowo pasty do zielonego curry w rozsądnej cenie i obawiałem się, że będę skazany na "znaną markę orientalnych produktów rodem z Radomia", a tu okazuje się, że za 7 złotych można kupić naprawdę sporą puszkę zawierającą 100% naturalną podstawę curry! To samo tyczy się mleka kokosowego - fakt, że nie znalazłem jeszcze w Polsce w 100% naturalnego, bez polepszaczy, ale to obecnie sprzedawane w Kauflandzie jest najbliższe mojej wizji "prawdziwego jedzenia". I cena też jest nienajgorsza.

Samego przepisu możecie się spodziewać w sobotę po południu / w niedzielę, więc jeżeli Macie ochotę na tajskie jedzenie w weekend, to jest okazja zaopatrzyć się w te same produkty, co ja za rozsądne pieniądze.

Zapraszam!