środa, 5 marca 2014

Czas na Post ;)

W tym poście przypominam, że dzisiaj jest Środa Popielcowa, a to oznacza rozpoczęcie Wielkiego Postu.


Wiem, że nie jest to dla Was odkrycie, ale chciałem podkreślić zbierznych słów: post i (Wielki) Post ;)


Ze względu na moją Żonę w mojej Men'skiej Kuchni też mamy post. A ponieważ jest to "wyjątkowa" środa, oznacza to, że Mariola poszła na popołudniu, więc muszę o obiad dla mnie zatroszczyć się sam.

Moja propozycja na takie dni?

Kluski śląskie!



Z masełkiem i serem. Cóż więcej trzeba facetowi, gdy nie może zjeść mięsa? No chyba nie sałatkę!

Przepisu nie zamieszczam, bo chyba każdy potrafi je zrobić. (No chyba, że nie potraficie. Jak coś to piszcie w komentarzach)

Cokolwiek dzisiaj nie zjecie, życzę

Smacznego!


P.S. Przypominam o lajkowaniu wpisu o barszczu - lajkujcie i na blogu i na Facebook'u! Tylko do jutra rano!