wtorek, 25 lutego 2014

Jutro mały eksperyment, czyli o mojej kuchni

Jutro środa, a więc dzień przygotowania jadła na środę i czwartek. W ten sposób standardowo pracuje moja kuchnia : przygotowuję obiad na dwa dni, więc podział jest następujący:

1. poniedziałek + wtorek
2. środa + czwartek
3. piątek (bo bezmięsny dla mojej Żony)
4. sobota + niedziela

Z tego powodu najczęściej przepisy na moim blogu pojawiają się w pierwszy dzień wieczorem według wyżej wymienionego schematu (no chyba, że nie mam czasu przygotować zdjęć / opisu).

Ale dzisiaj udało mi się już przygotować danie na jutro, ale przepis wrzucę jutro rano, zanim wyjdę do pracy (ew. z Ipada jak będę miał chwilę między spotkaniami / stojąc w korku) tak, abyście w przerwie w pracy mogli "podłapać" pomysł na obiad.


Zapraszam jutro!


P.S. Powyższy schemat ostatnim czasem nie do końca się sprawdza ze względu na "zachcianki" mojej Żony spowodowane ciążą, ale staram się, by nie było przestojów w Men'skiej Kuchni. Ale czasem się może zdarzyć i proszę o zrozumienie ;)