wtorek, 31 grudnia 2013

Po-Sylwestrowy plan jazdy

Przygotowania sylwestrowe już na ukończeniu, prawie wszystko gotowe na przybycie gości. Pracy było trochę, ale jestem zadowolony, zdjęcia zrobione, tylko opisać. Z tego powodu chciałbym wam przedstawić mój posylwestrowy plan jazdy w Men'skiej Kuchni.

 Już jutro:

Moje Idealne Klopsiki z Wybornym Sosem Pomidorowym (który ma mnóstwo zastosowań w mojej kuchni, chociażby w tostach).

W najbliższym czasie:

  • Węgierski Goulash
  • Domowe Kostki Rosołowe
  • Pizza lepsza niż w pizzeri
  • Błyskawiczny Serowy Sos do Spaghetti 
  • Sernik Mamy
Kolejne części będą się pojawiały, jak tylko będę miał chwilkę przygotować "surowe" zdjęcia. Niestety zostałem zdradzony przez pogodę i zamiast pięknej, słonecznej pogody (takiej jak wczoraj do południa) było szaro i mgliście, więc warunki oświetleniowe w kuchni nie powalały i mam nadzieję, że nie trzeba będzie robić powtórek.


A że do sylwestra zostało jeszcze kilka godzin, to

ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU!

Niech Wasze noże pozostają ostre, a patelnie gorące! I niech nasze piękniejsze połówki wybaczają nam bałagan w kuchni ;)

P.S. Zapraszam do zostawiania pytań, requestów, list życzeń i Waszych przemyśleń w komentarzach.