środa, 25 czerwca 2014

Nowa ankieta! Help, please!

Wielka prośba!


Z racji, że na blogu znowu zrobił się mały ruch, chciałem Was prosić o mały feedback odnośnie ostatniego "prawdziwego" przepisu, a mianowicie przepisu na pizzę. Jak z pewnością zauważyliście, do tego wpisu oprócz tekstu i zdjęć dołączyłem część audiowizualną i proszę Was w tym miejscu abyście z pełną szczerością wypowiedzieli Wasze zdanie na ten temat.

Wiem, że do nikt się nie pali do komentarzy, dlatego przygotowałem dla Was nową ankietę - znajdziecie ją zaraz po prawej stronie. Przygotowałem kilka odpowiedzi, które pomogą mi ukierunkować formę przyszłych wpisów.

Dlatego pięknie Wszystkich proszę, aby w miarę możliwości klikać, bo nie chcę wyciągać wniosków na podstawie samej statystyki oglądalności. Ankieta będzie działać przez dwa tygodnie (do 9 lipca).

Z góry dziękuję!